Reklamationsret

Når du handler på www.TOFTSHOP.dk har du naturligvis 24 måneders reklamationsret.

Dette betyder, at du ved reklamation enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af slid, en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.


Der skal reklameres inden rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.


Når du ønsker at reklamere over et produkt, kan du starte med at sende os en mail på info@toftshop.dk, som vi besvarer hurtigst muligt.


Du skal sende os varen og så kigger vi på den. Er din reklamation berigtiget får du en ny vare eller vi refunderer pengene på dit kort hurtigst muligt eller reklamationen kan indleveres til os på vores adresse:

TOFTSHOP.DK, Klostervej 6A, 8680 Ry


Når du returnerer varen, bedes du angive en beskrivelse af fejlen.


Bemærk, at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav eller uden omdeling.

Ønsker du at indgive en klage over toftshop.dk til Forbrugerklagenævnet kan du rette henvendelse til førnævnte her.